sobota, 24 listopada 2012

At the moment...

Cześc ;**

Przed chwilą skończyłam porządkowac komodę! Uff...od 8 się z nią męczę ;) Pokaże wam moje działania (przepraszam, 2 zdięcia są w słabej jakości)

I półka po prawej, tu trzymam książki i zeszyty do szkoły.
II, tu trzymam teczki i kredki (ale nie wszystkie ) :)
III wiem wiem okropne zdięcie! A tu trzymam gazety i nożyczki ze szlaczkami
I szuflada. Trzymam tu stare książki (z IV klasy) i portwel z kasą ;)
II szuflada. Tu są moje zeszyty i piórnik z żelowymi długopisami.
III szuflada. Znajdują się tu podkreślacze, piórniki, pastele, notatniki, prasowanki...
IV szuflada. Okulary, portwele, gumki, spinki :)

V szuflada. Są tu Karty i... aparat, multum słuchawek, MP3, pilot, odtwarzacz CDs

I półka od lewej. Mam tu karteczki (nie używane od roku haha) i jakieś tam kartki ;)

II półka od lewej, płyty z filmami, logo mojej szkoły, ksiązki

III półka od lewej, BINGO, ódełko po butach z (?) ubrankami do lalek, naklejki w kuferku

A oto moja komoda :))))

A tak u mnie to.... o 11 idę na miasto (wrzucę jakieś zdięcia, może :) ) z Kasią (koleżanka z klasy) do Empiku, księgarni i może do Rosmana... przyjdę i muszę iśc z pieskiem. :) A co będę potem robic? Sama nie wiem czas pokaże :) A jak dobrze pójdzie to pójdę do cioci Pauliny :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz